But that's not why I love you

hola mi amigos! Hur står det till med er nu för tiden? Kände att det var ett tag sen nu igen..? Att jag aldrig kan hålla i det här med bloggandet. Ganska frustrerande faktiskt. Men nu fick jag ett sånt där ryck då jag bara måste blogga. Så tänkte skriva lite om hur min helg har varit än så länge.
Igår efter skolan gick jag, my och joline hem till mig och lagade amerikanska pannkakor med sirap, nutella, banan och helt faderullan. Olagligt gott!! Under tiden vi åt kollade vi film. Lite skräck sådär en fredagseftermiddag. Sen gick dom hem så jag fixade mig lite och sedan gick jag till torget för att möta upp my och för lite god mat. Satt där ett tag och bara åt och snackade. Sedan yrade vi runt lite på ica och bara var allmänt hypiga. Sedan gick/joggade/sprang vi hem i kylan, klädde upp oss i univerums snyggaste outfits och sedan vetifan vad som hände egentligen? Vet bara att jag inte har garvat så mycket på riktigtjävlalänge.
Jaja, sen när vi hade lugnat ner oss lite så gick vi ner och fixade lite muffins (eller lite, åt upp en hel påse.. ) och myste ner oss i sängen och kollade på ännu en skräckfilm. 
 
Kände att det blev en hel del onyttigheter igår så jag tog ett välförtjänat träningspass idag. Först en joggingtur sedan lite core. Har precis ätit en god lördagsmiddag nu och ska snart dra mig bort till joline.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback