11-01-12

Jag som höll på att bli bättre på att blogga ett tag. Men det höll ju inte direkt i sig. Tyvärr. Men nu när skolan har börjat igen så har jag inte lika mycket tid till att blogga. Men ska försöka att uppdatera så mycket jag kan.
Ja idag är det onsdag då. Bara två dagar kvar i skolan den här veckan. Dock så har det ju vart en studiedag den här veckan men ändå. Snart är det helg igen.
I morgon ska jag till tandläkaren direkt på morgonen. Så slipper ett par lektioner på morgonen. Rätt soft vecka ändå om jag får säga det själv :)
Nu ska jag antingen kolla på ett avsnitt av one tree hill eller så kollar jag lite bloggar och halvsover vid datorn.

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

absoluuut :D

2012-01-11 @ 21:21:10
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: sevve-Uppsalas sötase blogg

Hej!



Kolla in min blogg! Uppsalas sötaste blogg faktiskt! HAr många besökare oc hvill ha lite tip på vad jag ska göra så att dom är kvar! Skulle vilja göra andra lite mindre bloggar än min lite större. Så vad tycker du?

2012-01-11 @ 21:39:53
URL: http://sevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback