(N)

Skulle lägga in avsnitten med vampire diaries som johanna hade fixat. Men så var det ingen text på dem avsnitten heller. Det funkar ju för henne? Är det min dator det är fel på eller ? Mupp.
 Aja, joline skulle iaf ta med sig hennes usb så får se om det funkar då. Börjar bli lite smått irriterad på att det aldrig funkar.
Men medans joline är hemma hos sig och kokar makaroner eller vad hon nu gjorde så ska jag öva lite på glosorna. Tog hem kemiboken idag också. Får se om det blir någon tid över för den. Antagligen inte. Eller kanske i kväll.
Nu ska jag inte babla på mer.
Bloggar kanske senare, får se om jag är på bättre humör då.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Johanna

MEN DÅ ?!

vad konstigt, det funkar ju för mig? ;d <3

2011-02-09 @ 16:35:51
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback