Morgondagens sysselsättning


En aning fullt :o

Just nu ser det ännu värre ut.

Det var lite fullt där med! men nu har mamma snäll som hon är städat i ordning lite på min hylla :)
 Så nu ser det inte ut som ett bombnedslag längre. Inte just där iaf.

Och på min soffa ligger det fullt med kläder.
Vet inte riktigt hur jag ska få plats med alla kläder nu när man vill handla nytt till våren.
Kan ju inte direkt trycka in mer kläder i den där garderoben.
Har ju faktiskt en till garderob utanför mitt rum, men den är rätt så full den med.

Får ligga och fundera på det sen när jag ska sova och se i morgon om jag kom på någon bra lösning till det hela.

Så nu kan ni kanske räkna ut vad jag ska göra i morgon.
 

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg :)

2011-02-22 @ 23:23:21
URL: http://saraamariaa.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

så ser min garderob oxå ut xd

2011-02-23 @ 13:47:22
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback