Jan. 03, 2013

Den här kvällen har bestått utav träning och film. Supermysigt. Var ute och sprang en runda förut och så vart det lite hemmaträning efter det.
Är riktigt stolt över mig själv. Har tränat varje dag det här året. I måndags tog jag en joggingtur, i går gymmade jag och idag detta. Fan vad grym jag är!

Nu ska jag mysa ner mig i min säng och antingen läsa Elsas hemlighet (asbra bok!! Läs Elsa serien om ni inte har gjort det), eller så ska jag kolla lite avsnitt av dh.

I morgon drar jag iaf till Linköping and do some shopping och ska även luncha och fika inne i stan :)
Puss

Hittade en riktigt söt bild som jag tydligen hade tagit nyår. shit så gulligt..


Kommentarer
Postat av: E L L I N E T T

sv; du får krya isf! :)
jo min dag har varit helt okej, lite seg kanske haha :)

vill du göra bloglovinbyte förresten? :)

2013-01-03 @ 23:06:19
URL: http://ellinett.blogg.se
Postat av: Johanna - vardag, foto & innebandy

namen gud så gullig Stina ;)<3

2013-01-04 @ 09:42:40
URL: http://byjjohannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback