1 januari 2013

Hej! Hur är det med er såhär dagen efter nyårsafton? 
 
Idag är det ju 1 januari 2013 så eftersom det är ett nytt år nu så tänkte jag börja om på nytt här på bloggen. Det var inte något jag hade planerat egentligen men jag låg här i sängen och tyckte synd om mig själv, wonder why?, och läste lite bloggar och vart helt plötsligt jättesugen på att blogga. Så nu kör vi! 
 
Egentligen så skulle jag göra ett sånt där "mitt 2012" som man ser i stort sätt på varenda blogg. Men eftersom jag har ny dator och sådär så har jag ju inga bilder just nu. Har ju iPhonen ioförsig but we'll see. 
 
Har även några nyårslöften det här året som jag ska verkligen ska försöka klara av. Och har jag bestämt mig för det så kommer det bli så!
Men dom kommer upp i ett enskilt inlägg lite senare :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback