Hey yoou

hej. Hur mår ni denna söndagskväll? Själv mår jag jävligt bra. Inte ett dugg ångest för att det är måndag i morgon. vet ni varför? Jo, för att på tisdag drar jag till turkiet :D.D
Tänkte berätta lite om helgen nu när jag ändå är igång med bloggandet. I fredags... ehm vadfan gjorde jag då? Har fått sånt jävla dåligt minne på senaste tiden.. nä, men efter skolan åkte jag hem till jonna och chillade typ. Åt och kollade på film på kvällen. Sen så drog vi ut, åkte moppe, träffade folk, cyklade osv. 
På lördagsmorgonen vaknade jag av ett sms av pauline "skaru med ut och gå eller?". Så det var bara att dra på sig skorna och dra sig ut. Efteråt gick jag hem, duschade och fixade sen åkte vi till svartåvallen och kollade på lite fotboll. På kvällen var vi ute typ.
Idag har jag och jonna vart i linköping och shoppat. Eller ja, det blev inte så mycket shopping. Hittade inte någontin g. Skulle egentligen behövt en bikini, men får försöka klara mig utan. 
Har även packat och så idag. Ska fortsätta med det i morgon också. Måste även plugga lite i morgon, fått en del som jag måste göra nu när jag ska åka..
 
 
Underbart
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback