Everything will be okay in the end

Hej. Hur mås det? Själv mår jag inte på topp just nu. Känner mig väldigt trött, har huvudvärk och är bara allmänt seg. Vill bara sovaaaaaa. Även att jag har sovit hur mycket som helst de senaste dygnen är jag hur trött som helst. Mamma har iaf snackat med doktorn och han hade ingen aning om var det skulle kunna vara som är fel med lilla mig. Men jag ska iaf in till sjukhuset och röntga hjärnan (:o) någon gång i framtiden. Scary...
Har varit hemma från skolan i två dagar nu, och börjar bli lite less på det nu. Men som tur är har jag så fina vänner som kommer och hälsar på mig, så har nästan inte varit ensam någonting faktiskt. Kärlek till er <3
Vet inte riktigt om jag ska till skolan i morgon, får se hur jag mår i  morgon. Men hoppas ju förstås på att jag mår bättre. Men tror inte jag orkar göra så mycket i helgen. Ska försöka bli helt frisk så får jag hoppas på att nästa vecka blir bättre :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback