If we stand for nothing, we'll fall for anything

hej. Ligger i sängen och lyssnar på lite go musik. Ska snart sova. Tänkte bara berätta lite vad jag har gjort de här senaste dagarna. I fredags var det ju skolavslutning, så var ju i kyrkan på morgonen. Sen efteråt åkte jag, jonna och joline hem till mig och käka pannkakor med jordgubbar för att fira in sommarlovet lite. Sedan vid halv tolv bärde det av till liseberg. Så var där hela dagen/kvällen. 

Ja i lördags vad gjorde jag då? Då var jag och käkade middag i malexander. Sedan stressade jag hem lite smått för att hinna med tåget halv tio tåget till mjölby. När jag kom dit väntade jonna och pauline med mopparna och sedan satt vi och chillade i lekparken med lite annat folk ett tag. Och sen vetifan vad vi gjorde. Yrade mest runt och letade efter folk. Sen när vi kom hem åkte vi till joline och sov där.

Söndag då? Jo, gick hem ganska tidigt. Duschade och fixade mig. Sedan drog jag till mjölby (igen) fast den här gången på kalas. När jag kom hem var det bara att byta om och sedan dra på lite födelsedagsfirande hos johanna. 

Det är lite av det jag har hunnit med den här helgen. Och i morgon börjar sommarlovet på riktigt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback