Who's gonna make you fall in love?

hej. Det var ett tag sen jag bloggade känner jag. Har nästan glömt bort hur man gör. 
Just nu håller jag på att packa för i tidigt morgonbitti drar jag till göteborg. Hinner inte mer än att komma hem, packa upp, packa och sen åka igen :) Som ni kanske vet (vet inte om jag har skrivit det) så var jag ju i tylösand den här veckan. Har hunnit med en hel del under veckan. Mest bra saker, men vi har även hunnit med saker som inte är riktigt lika roliga. Men det är ju lite "våran grej". Det blir inte hela tiden riktigt som vi har tänkt oss ;)
Nu har vi en ny resa framför oss. Får vi se vad den har att bjuda på. 
 
Ska vara lite duktig och städa lite på mitt rum nu hade jag tänkt, så vi hörs... någongång :)
 
lite bilder från tylösand
 

Kommentarer
Postat av: hanan ebba axelsson

Fin blogg hörru! :D
Va gärna med i min veckans blogg :D

2012-07-18 @ 10:55:28
URL: http://eebbaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback