göteborg

hej allesammans. Tänkte skriva ett inlägg när jag kom hem från göteborg, men så blev det icke. Så jag gör det nu ist. Åkte alltså ner till göteborg tidigt i måndags. När vi kom dit kolla vi läget på campingen och sedan drog vi oss mot fotbollsplanerna och kollade lite fotboll. Under dagen blev det även lite shopping osv. På kvällen var det ullevi och invigningen som gällde. Asballt var det. När det var slut trängdes vi med allt folk (det var en hel del) ner till stan för att sedan ta ett besök på burger king. (blev ganska många sånna under veckan). 
Och lite såhär har väl varje dag sätt ut.Förutom invigningen då. Men vi har ju även hunnit med liseberg (3 gånger), donken/burger king (t.o.m tappat räkningen) och gothiadiscot. haha, ödet ville verkligen inte att vi skulle dit. Först trodde vi inte att det var något disco alls eftersom det snackades om någon "ledarfest". Så vi blev lite smått sura. okej, jag blev ganska mycket sur. Men vi fixade oss och sedan drog vi oss mot spårvagnen och åkte till liseberg. Var där en stund, sedan gick vi ut för att se om det var något disco ändå. Vilket det var. Klockan var ju ganska mycket och vi visste ju inte när det slutade men efter mycket om och men så kom vi in och skulle betala. OCH DÅ HAR JONNA TAPPAT SITT GOTHIAKORT SÅ VI KOMMER INTE IN?!?!? Skapligt sur blev jag då. Så vi tog spårvagnen hem till campingen hämtade ett annat kort och åkte tillbaks. Då fick vi stå i kö ett tag men sen efter allt krånglande så kom vi faktiskt in :D Hur var det då? haha, ja. Bortsätt från alla stalkers och turkar som var efter en hela tiden så var det faktiskt kul. Eller var tycker du jonna? ;) Hann inte vara där så länge, menmen. Och såklart hann vi med lite donkenhäng efter det. Har hunnit med massa mer den här veckan men orkar inte skriva mer just nu.. hehe. Tyckte iaf jag var lite duktig som bloggade förhuvudtaget :) 
nästa vecka åker jag kanske iväg igen. Men den här gången mot västervik. 
 
gothiadisco
 
har en del bilder på iphonen som jag kanske visar senare någon gång. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JONNA

jag har fobi för utlänningar, fuck va äckligt.
men helvete vilka dagar vi hade <3

2012-07-23 @ 12:28:07
URL: http://jjjonnasundeborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback