Mitt mål

Hey. HUr mår mina kära bloggläsare?  Själv mår jag väl helt okej. Fick något slags ryck och tänkte dra på mig träningskläderna och ut och springa. Frågan är om jag orkar göra något åt det eller om jag bara ska ligga kvar i sängen och tänka på hur gött det skulle vara efteråt. Typ den bästa känslan. Upplever den sisådär 2/3 gånger om året. Därför känns det ännu bättre när det väl händer.
Men med musik i öronen så är det faktiskt helt okej.
Jag är värsta pepp på att börja träna just nu. Eller jag vill träna, men det är bara det att det ska bli av. Men på torsdag blir det nog ett pass i simhallen iaf. Och så kanske det blir några längder i bassängen i veckan också. hehe, jag ska fan klara det här! Jag vill, jag kan , jag SKA!
Mitt mål:
Se ut som victoria secret modellerna. hehe. Wish me luck :)

Kommentarer
Postat av: C l a r a < 3

Nu har jag länkat dig!

HÄR: http://claraihana.blogg.se/2012/january/stinajohanssonsbloggse.html#comment

:D

2012-01-29 @ 19:39:52
URL: http://claraihana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback