12-09-11'

Ska snart ner och sätta mig vid tvn och kolla på ensam mamma söker och sedan efter det svenska hollywoodfruar. Rätt så bra måndagkväll.
Dagen har varit rätt bra faktiskt. Hade både iställd no och elevens val idag så slapp en utav veckans segaste lektioner och så fick jag sluta en och en halv timma tidigare. Inte helt fel :)
Just nu håller jag på att kolla igenom engelskaglosorna och lyssnar på lite go musik.

I morgon efter skolan hänger nog rebecca med mig hem och färgar mitt hår :) Sen får jag se om jag ska gå på "konfirmationsträffen" eller vad det heter senare på kvällen.

Men nu ska jag ner till tvn och spendera de närmaste två timmarna där.

Pusshej

 


Kommentarer
Postat av: JONNA

För det första vare inte jonna som skulle färga håret? ;)

& för de andra, du SKA på konfermationen idag sådeså!

hihi

2011-09-13 @ 06:58:26
URL: http://jjjonnasundeborn.blogg.se/
Postat av: MADDES

Min vecka började bra, jag var ledig och tog det mest lugnt. Gör du nu?

2011-09-13 @ 16:10:00
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback