06-10-11

Ligger i soffan med massa kuddar och datorn och orkar inte göra ett skit. Hatar det här vädret. Har varit trött hela dagen. Det har i stort sätt regnat typ hela tiden också. Okej, jag vet inte om det har gjort det precis hela dagen eftersom jag har vart inne typ hela dagen. Men när jag cykla till skolan, under slöjden (fan vad der regnade då :o) och när jag cyklade hem. USCH...
Har kollat på ett avsnitt av gossip girl nu och ska snart dra på mig träningskläderna och träna lite duktig som jag är.
Nä, men känner att jag inte bara kan ligga här som en padda resten av dagen.
Så nu står träning på schemat. YAAAAY !
Visar två bilder på hur jag såg ut idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback