It's FRIDAY :D

Sitter på mitt rum och väntar på att joline ska ringa mig. JOLINE DIN SEGA KORV HAR DU ÄTIT KLART SNART?!
Vi ska iaf hitta på något. Vet inte om vi går ut eller om vi stannar inne. Har inte bestämt än. 
Dagen har iaf spenderats med johanna först och sen lite senare med rebecca och joline. Johanna och jag drog iaf hem till henne efter skolan. Tog massa fina höstbilder i regnet och hade oss.
Sen åt vi lite och cykla hem till mig och kollade på senaste avsnittet av vampire diaries med rebecca och joline.
Har ätit och så nu så nu gör jag typ ingenting.
Ungefär såhär kul har jag nu..

Kommentarer
Postat av: Joline

Jag är ingen korv :(

2011-10-08 @ 00:38:27
URL: http://jolines.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback