15-10-11

Är så jäklans trött nu så jag kommer somna när som helst. Nej, men jag måste verkligen plugga så det där med att sova får jag ta och glömma. Även om tanken vore rätt så lockande.
Jag ska få ett bra betyg på det här provet. Så det är bara att köra på.
Har en massa andra läxor till veckan som också måste göras. Som tex en orienteringsprov :o
Det kan jag ju berätta för er med en gång att det kommer gå rakt åt helvete..
Alla dom här jävlans sakerna ska jag lära mig till på fredag.
Än så länge kan jag en. Eller är jag så duktig att jag kan två?

Kommentarer
Postat av: Amanda&Ida

Jippie. Det där ser ju roligt ut. Hahah nej men lycka till på provet! ;)

2011-10-16 @ 12:31:52
URL: http://amandaoidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback