My dream almost came true

Var såhääär när på att köpa ett par acnejeans igår när jag var i norrköping. Provade dom och allt men i sista stund la jag tillbaka dom vilket jag ångrar lite. Har velat ha ett par jättelänge och så är dom ju sjukt snygga och så men priset satte lite stopp där. Vilket kanske var bra.
Men fyller ju år snart och sen så är det ju jul också. Så får väl önska mig en massa pengar.. Men om jag ska köpa dem så får jag vänta ett tag.
Snygga, right?
Alla kommer från bubbleroom.se

Kommentarer
Postat av: Keilia

Acne jeans är riktigt snyggt:)



Kolla gärna in min blogg och häng med på min resa där jag satsar på träning och kost, kanske just jag kan inspirera dig:)

2011-11-02 @ 16:03:31
URL: http://www.fitforit.myshowroom.se
Postat av: E L I N G U S T A F S S O N

svar: allt är bra med mig :) hur är det själv?

2011-11-02 @ 16:08:49
URL: http://ellaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback