24-11-11

IDAG ÄR DET EN VECKA TILL MIN FÖDELSEDAG! Helt sjukt att det gått ett år sedan jag fyllde år förra gången. Tiden går så jävla fort. Har snart gått halva tiden på högstadiet. Liksom, vart tar tiden vägen? hm.
Har iaf varit på utvecklingssamtal idag efter skolan. Det gick bra :) Mer behöver jag inte säga om det.

I morgon är det fredag.(är säker på att det finns någon lite efterbliven människa där ute som inte visste det, så tänkte vara snäll och påminna om det)
Har först bad på morgonen. Sista gången. Har varit duktig och packat väskan nu också. Så slipper stressa och göra det i morgon.
ska kolla lite bloggar nu.
Så om ni vill vara snälla får ni gärna tipsa om eran blogg eller kanske någon annans?

Så jag kan underhålla mig själv denna kväll också :)
tack på förhand. heheeh.

Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2011-11-25 @ 08:07:10
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback