15-11-11

Tjo. Ligger i sängen och myser med lite go musik och övar på lite engelskaglosor. yes.
Vet ni vad som händer i morgon? jo, det ska jag berätta för er.
JAG SKA SE BREAKING DAWN PÅ BIO. Så sjukt kul. Eller hur?
Ja det tycker jag iaf :) Åker vid fem, halv sex eller något, så hinner hem en stund innan.
Joline hade ju varit gullig och skrivit ett fint inlägg på min blogg igår. För jag orkade inte :$
Eller orkade och orkade, jag vet inte vad jag skulle skriva helt enkelt. Så då fick joline göra det ist :)
hehe, ja det var allt för mig denna ggång. Helt meningslöst inlägg jag vet..
Puss och kraaaaaaam :)

Kommentarer
Postat av: Terese

Jodå det är bara bra. :)

Va gör du då?

2011-11-19 @ 21:22:44
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback