31-05-11

Sitter i min säng och dör av värme och trötthet. Såå jäkla varmt det är i mitt rum. Så inatt ska jag nog sova i källaren. Har knappast något val för i mitt rum är det som i en bastu. No joke.
Ikväll har jag, joline och jonna varit duktiga och tränat. Känner att det skulle vara skömt att duscha en gång till. Blir svettig av att bara sitta still i min säng och blogga. Det är ju jobbigt :o Eller jo iförsig, fingrarna tränar ju lite...
Hade engelskaprov idag och det gick inte dirket som jag hade hoppats. Så ska ta tag i de här 4 sista proven innan sommarlovet och sen inte tänka på läxor och prov på heeeela sommaren! :D
Nu ska jag gå ner och kolla om det finns något gott i kylskåpet.

Kommentarer
Postat av: j e n n i f e r

sv: ja:D

Ha en fortsatt bra dag!:)

2011-06-01 @ 13:25:48
URL: http://jennifersund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback