Sorry!

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag. Men i går var jag inte hemma på nästan hela dagen. Och idag har jag varit sjuk. Magsjuka :o Fyfan, vad jobbigt det är. Så det blir ingen skola i morgon.
Har typ inte gjort något på hela dagen. Sovit, sovit och sovit. Men för en stund sen så orkade jag gå ner och duscha iaf. Så nu är jag lite piggare. Men är fortfarande hungrig. Har typ inte ätit något på hela dagen. Bara två små mackor. Men pappa och oscar köpte ben&jerry's förut när dom handlade, så ska nog äta lite av den. Det är ju bra, äta glass när man är hungrig (y)
Men skit samma.

Nu är jag stolt över mig själv att jag orkade skriva allt det här.

Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

krya gumman!<3333:D

2011-04-03 @ 20:10:25
URL: http://rebeccaebbatorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback