Johannas och min kvällsmat



Så här såg våran kvällmat ut. Vi kom på förut i eftermiddags att vi kunde göra scones nu när vi var ensamma hemma i kväll. Så vi stack ner till konsum och handlade lite sen satte vi igång och bakade. Riktigt goda blev dem!:D

Nu sitter jag i mitt rum och dunkar musik och äter vindruvor. Kanske går ner o sätter mig och kollar på något på tvn snart. Annars lägger jag mig i sängen och kollar på någon film. Behöver ju inte tänka på att gå och lägga mig nu iaf. För det är ingen skola i morgon! Fy.. sjutton vad gött det är med lov! :thumbup:

Kommentarer
Postat av: EllenOtendal

Hej! Förlåt om jag stör..jag bara undrar om du har några förslag på vilka slags videos jag ska göra? Mer om det finns i min senaste video, tack på förhand! :)

2011-04-17 @ 21:07:41
URL: http://ellenotendal.blogg.se/
Postat av: victoria

jadå, själv? :)

2011-04-17 @ 22:11:17
URL: http://livetsomvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback