God kväll!

Nu har jag duschat, packat gympaväskan osv. Har inte suttit vid datorn på hela dagen vilket känns rätt så skönt faktiskt. Men var ju tvungen att sätta mig här nu ist, för en hel dag utan datorn går ju inte har jag kommit fram till ?!
Vad har jag gjort idag då? Jo, direkt när jag vaknade i morse (nästan iaf) så gick jag ner, åt frukost, fixade mig och så. Sen åkte vi och hämtade pauline och vidare mot linköping. Har vart där typ hela dagen. Pauline och jag gick på ikanohuset ett tag tills vi tröttnade på det. Då tog vi bussen in till stan, gick där ett tag. Sen tog vi bussen tillbaks till tornby där mamma,pappa och oscar hämtade oss. Då åkte vi till malmslätt för att kolla på innebandy, vilket var rätt onödigt eftersom vi åkte tillbaka till stan efter typ 10 minuter. Där ifrån tog vi bussen till mjölby. Var där i en timme eller något sen till boxholm. Äntligen typ. Då åkte vi hem till pauline och kollade på film. Sream :o Håll på att döö.
Skitläskig var den så nu kommer jag inte kunna somna ikv heller. Buhu :(

Har jag köpt någonting idag då? Ja lite har jag köpt. Men inte ett endaste litet klädesplagg faktiskt.
Jag köpte ett halsband, ett par örhängen, en body lotion och ett nagellack.

Nu ser jag att det blev ett rätt så långt inlägg så ska nog sluta skriva nu.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback