Första oktober 2011

Jag har fått tillbaks min fina bloggdator nu. Efter sisådär 3 veckor :o Men nu så.
Sitter med pauuline och joline på mitt rum och kollar på typ fjärde filmen för idag?!?!
Lite nördigt, ja. Snart ska vi iaf hitte på något annat.. hoppas jag. ne, men det tvingar jag dom till.
Kan berätta lite om gårdagen när jag ändå är igång.
Efter skolan hänkade jag med rebecca till mjölby. Hon klippte sig och vi fikade o lite. Träffade på johanna en snabbis med.
När vi kom hem så kom joline och vi tänkte kolla på film men det hann vi inte med. Ist stack jag och joline hem till henne och lagade kyckling och currysås. Vi är ju proffs på det efter veckans hemkunskapslektion (a)
Sen stack vi och kollade på innebandy med johanna och rebecca. Men efter en period så tröttna jag och joline så vi gick ut ist. Yrade runt i stora boxholm. Sedan träffade vi på ellen, sanni, jonna och pauline och fortsatte turen genom boxholm. hehe nedå.
Senare bestämde jag, joline och pauline oss för att dygna. Vilket inte gick något vidare. Men aja, det får bli någon annan gång ist.
Ikväll ska jag och pauline ha " gossip girl-kväll". Vet inte om jonna kommer också ?! Men vi har iaf äntligen hittat säsong 4 med svensk text. WOHO! Har letat som idioter sen i somras. Vi har en vecka på oss att kolla klart på säsongen för nästa söndag börjar säsong 5. Men det klarar vi! :)
Nu ser jag att det blev ett jävligt långt inlägg så nu får det räcka,
Puss och hej :)

Kommentarer
Postat av: ebba

Ja absolut! följer dig nu, kram :D

2011-10-04 @ 20:27:08
URL: http://ebbarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback