Äter nudlar och kollar på gossip girl...

Sitter och käkar nudlar med currysmak och kollar på gossip girl. Nice. Kan berätta lite om dagen då.
Eller jag vad finns det att berätta? började skolan klockan 8 och slutade tjugo i 3. Kom hem, åt lite, stack till joline, kom hem, tog på mig myskläder och nu sitter jag här. Mycker mer har jag inte gjort idag. Ska snart kolla igenom någon musikläxa jag har tills i morgon. Fattar inte ett piss men det ska nog gå bra.
Ska även kolla på ensam mamma söker som jag missade igår.
Men nu ska jag gå ner och hämta något att dricka. See yaaaaaaaaaa :)

Kommentarer
Postat av: Joline

men jag hjälpte dig ju med musiken förut ? ;O

2011-10-04 @ 22:02:07
URL: http://jolines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback