All good things come to an and

Sitter här och tjurar. DET GÅR INTE LADDA UPP DET SATLANS VIDEOKLIPPET JAG TRÄLAT MED I EN TIMME NU ?!?!
Vetifan vad det är som är fel. Men det syns inte? Fuck. Närä, sånt stort problem ska det inte bli av det. Nejnej.
sitter och käkar clementin i min härliga soffa och gör... ja vad gör jag? Inte ett skit. nae.
Snackar lite med johanna, som säger att jag är usel på att fota. Snäll vän jag har jag vet..
Men hon är iaf frisk nu och kommer till skolan i morgon. Så nu kan hon inte sitta hemma och reta en när man sitter på en seg no lektion eller något liknande. Det blir gött för na :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är jättesnäll :o <3

2011-10-12 @ 22:16:12
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback