27-10-11

Tjo. Ligger i min sköna säng med en tidning, datorn, musik och mobilen och har det allmänt mysigt. Ser förövrigt att jag behöver ladda min phone också. Men nu när jag ligger så skönt här så orkar jag inte gå upp och hämta laddaren. Så får göra det i morgon ist. Det kan ju vara så att den dör inatt och att den inte ringer i morgon när jag ska gå upp men det är morgondagens problem.
Idag har jag inte gjort så mycket. Tränat lite, kollat på tv och pluggat lite. Och på tal om att plugga så har jag glömt att öva på franskaglosorna. Så nu har jag inte tid med det här längre :)

Kommentarer
Postat av: aisha

Sv: Tack sötis!

Ja det är så tråkigt, visst det är mysigt oså !

men just nu känns de jätte jobbigt:( vill bli frisk! :/

kram!

2011-10-27 @ 21:25:25
URL: http://brunettaisha.blogg.se/
Postat av: aisha

sv: Ja precis!

så hoppas jag blir frisk snart :)

2011-10-27 @ 21:36:55
URL: http://brunettaisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback