18-10-11

Har nyss käkat och duschat. Ska snart plugga lite tror jag. Om jag har lust. Vilket jag nog inte har. Men när har jag ddet? Så det är väl bara att sätta igång.
Hänt idag då? Vart i skolan, det trodde ni inte vaaa?
Men va hos skolsköterskan idag. Det var såndär sak man kollar längd, vikt, syn och hela köret.
Men det gick bra. Annars har det väl inte hänt något speciellt idag. Lagade någon jävla vidrig maträtt på hemkunskapen. Usch. Jag hoppas att det var första och sista gången jag käkade det.
Sen när jag kom hem från skolan gjorde jag typ ingenting. Chillade lite. Sen stack jag ut och sprang med ellen.
Och nu sitter jag i min mysiga soffa och ska nog kolla på top model snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback