20-11-11

hejsan. Hur mår ni?
Själv så mår jag bra. Är lite sur just nu för det går inte att lägga upp ett videoklipp som jag tyckte var sjukt kul. Men skit i det.
Idag är det söndag igen då. Och om exakt en vecka kommer dom från frankrike hit. FATTA SJU DAGAR KVAR? :o
Det är ju typ ingenting.
Nu ska jag vara duktig och fixa iordning på mitt rum. Lite iallafall. Sen får vi se vad jag hittar på. Kanske går och lägger mig för jag är trött känner jag just nu. Elle nä det ska jag inte. Så slö är jag inte.
Jag ska städa lite i garderoberna och se om det kan bli lite lättare att hitta kläder i fortsättningen.
Yes, så får det bli :)
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: college essays

Nice shot, not mentioning the content of the picture.

Postat av: Terese

Kom nyss hem.

Händer senare då?

2011-11-20 @ 16:57:20
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: Michelle

Grym blogg<3

2011-11-20 @ 21:17:41
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback