05-04-11

Nu ska jag och rebecca kolla på vampire diaries. Är helt slut. Så det känns som att jag kommer somna när som helst. Men det får jag inte göra för om en timme ungefär så ska jag till askersund ? Ska kolla på någon bil, orkar inte förklara mer.
Första lektionen i morse var egentligen so, men vi läste ist. Sen hade vi svenska och då hade vi läxförhör och läste igen :o Sen en timmes no. Efter det idrott och sprang spåret. Typ dog. Snacka om sämst kondition. Men det var så jäkla jobbigt. Men skönt nu efteråt. Sista lektionen var franska. Rätt chill. Fixade något konto på någon sida och fick reda på proven ? Och vet ni ? JAG FICK MVG :D Är rätt glad just nu!
Men vi hörs ikväll eller i morgon beroende på när jag kommer hem.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lara

jag har länkat din blogg nu; http://laraas.blogg.se/2011/may/lankbyte.html#comment

2011-05-04 @ 19:01:16
URL: http://laraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback