Min lördag!

Är hemma nu. Har haft en jättetrevlig dag idag. Åkt runt i linköping och kollat på bilar, ätit lunch på kinaresturang, gått i lite affärer osv. Var på veromoda och hittade en skitsnygg skinnjacka så ska kolla på om jag hittar den på deras hemsida nu. Kanske att jag beställer den. Om mamma går med på det.
Vid halv fyra träffade jag "alla" vid gokart banan. Skit kul var det! Sen när vi hade åkt klart stannade vi vid donken och åt, åkte vidare, stannade på donken igen för att köpa en glass, in en godisaffär och köpte godis (utom jag) och sen vidare hem. Och här är jag nu. Tack allihopa för en underbar dag!:D
Känns som jag ätit hela tiden idag. Så spyr nog snart. Nedå, mamma står där nere och gör tacos och så blir det ännu mer mat! Låter som värsta fettot ju ? :o
Aja, ska iaf inte äta så mycket, bara litegrann :$

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

bra blogg! :D

2011-03-26 @ 18:08:24
URL: http://thiildiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback