03-28-11

Har inte hunnit blogga någonting idag. När jag kom hem från skolan åt jag lite sen satte jag mig direkt och började plugga. Har gjort det ända fram till nu. Eller ja, tog en paus och kollade på ett avsnitt av vampire diaries. Och sen tog jag en paus till och duschade. Jag har läst 36 sidor (det kändes som mer) i den där religionsboken.
Så det kommer nog inte bli så mycket bloggande den här veckan.

Så här ser min vecka ut:

Måndag (idag): Plugga
Tisdag: Va med Sanni och sälja kakor
Onsdag: Plugga, plugga och återigen plugga
Torsdag: Studiedag och åka till Norrköping och shoppa :D

Och sen på fredag så är provet. Behöver verkligen plugga, för det känns som jag inte kan så mycket. Men det ska det bli ändring på! (y)

Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

shoppa mkt till mig med stina!:):)=)<3333333333333

2011-03-29 @ 17:32:56
URL: http://rebeccaebbatorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback