12-06-11

Ligger i sängen och myser med musik och dator. Samtidigt försöker jag lära mig grekisk mytologi. Just nu känns det rätt hopplöst att lära mig det här till på tisdag, menmen. Får plugga som en idiot i morgon ist.
Helgen har varit jättemys med ellen. Har badat, fotat, solat, åkt båt, snackat och en massa mer. Låter rätt bra eller hur ?! :)
Nu väntar sista veckan innan sommarlovet. Har två prov kvar sen så. Sen är sjuan slut. Tycker det har gått jäkligt fort, men rätt skönt med sommarlov nu.

Vilken dag slutar/slutade ni skolan?

Juste, bilderna som jag har tagit under helgen kommer troligtvis upp på bloggen inom några dagar.



Kommentarer
Postat av: rebecka.blogg.se

sv; okej, det låter grymt :D samma här!



ha en bra dag!

2011-06-13 @ 14:08:39
URL: http://rebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback