pau is here jalla fan

HEJ
hihi. fan, snacka fränt att blogga på en blogg med över 10 läsare (a)
JAG HAR BARA 1-2 hihi :$
men iallafall, hehe
jag heter pauline karlsson är 43 år, arbetslös, fattig och gråhårig. ne men
haha, jag vet inte vad man bloggar om seriöst :(
______________________________________________________________
min dag:
Jag vakna 7:43
Somna om till 12:31
Var hos mormor 12.59
Åt mat 13.21
åkte hem 16.04
smsade jonna 16.08
ut och sprang 17:23
sen så äre så att jag lider av svår minnesförlust så mer kommer jag ikke ihåg :)
haha, fan vilket tråkigt liv :(
______________________________________________________________________________
Musiktips:

BÄÄÄÄST!!!! kunglig som jag är så har jag lärt stina att lyssna på a7x!, stolt
ehm, vad ska jag säga mer.. juste jag bloggar enbart eftersom stinas uppdatering suger och att jag inte ahr något liv, så det är så det ligger till!
kanske hackar mig in på stinas bllogg någon mer gpng under sommaren , det vet man aldrig!
DRAR TILL SPANIEN OM NÅGRA DAGAR MED! WOHOOOOOOOOOO


xx / pau

Kommentarer
Postat av: Julia

Jätte fin header! Är du intresserad av foto? Kolla gärna in min foto-kategori då :D

2011-07-15 @ 01:03:39
URL: http://jeulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback