Justin bieber och high school musical

Nu har johanna och jag vaknat.Eller vi har varit vakna ett tag, har ätit och klätt på oss men vi ligger fortfarande i sängen med varsinn dator. 
Nu ligger vi också och kollar på High school musical som går på disney channel just nu. Samtidigt lyssnar vi på justin bieber på högsta volym. Så hör inte speciellt mycket vad dem säger, men som tur är så är det ju text. 
 Jag sov hos henne tror jag glömde skriva det. Tror pappa kommer och hämtar mig snart. Åker väl hem och äter o så då sen skulle vi kanske till stugan en sväng. Tar nog med mig kameran så det blir nog lite bilder. Om jag kommer ihåg att ta med mig kameran så lägger jag upp bilderna  senare i kväll tror jag.

Som ni kanske ser (dem som har läst bloggen tidigare) så har jag ändrat bakrundsfärg osv.
 Kände för en liten förändring. vad tycks ? Blev det bättre eller? :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

justin bieber :D <3

2011-02-27 @ 11:34:32
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

det blev bättre :D

2011-02-27 @ 12:29:11
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback