Vad fan är detta?

Jag ska försöka att inte få något slags sammanbrott men det går inget vidare..
Mitt liv tog precis slut tror jag.
Jag skulle gå in och kolla på det senaste avsnittet jag "trodde" fanns och så ser jag detta? Hur sur tror ni jag blev på en skala 1-10. JO EN SOLKLAR TIA!
Vad ska jag glo på varje söndagskväll nu då?
nu är jag sur så nu ska jag krypa ner under täcket och gömma mig tills våren då värmen kommer och jag kan se fortsättningen av gossip girl...
... fast då missar jag ju julen.. och nyår.. och hela jullovet så jag lever nog kvar en stund till :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket :)

2011-12-21 @ 00:57:22
URL: http://linusdahlstrom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback