Såntdär skojigt test nivet?

Hur bor du: i ett gult hus.

Brukar du komma i tid: njaee, jo oftast.

Hur lång är du: 1.64 cm.

Kan du laga mat: jorå, satsar på att bli kock.

Vad jobbar du med/pluggar du: jag pluggar in da school.

Vad har du på dig just nu: Min fina rosa simpsons t-shirt.

Har du någon fobi: småkryp!!!! Finns seriöst inget vidrigare..

Hade du en bra kväll igår: var la helt okej.

Vilket är ditt senaste inköp: örhängen och en tröja.

Din favoritdryck på morgonen: oboy

Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma i think.

Har du sovit i din egen säng inatt: jao.

Vad hade du sönder senast: har aldrig sönder något..

Vem snackade du med senast: mormin

Varm favoritdricka: varm choklad.

Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten

Alkoholhaltig favoritdricka: cider eller något i den stilen.

Saknar du någon just nu: jao

Vad ska man göra för att få dig irriterad: tjata eller vara allmänt dryg.

Någon jag stör mig på: ja, vad ska jag säga?

senaste person du kramade: Johanna.

Senaste person du ringde: Johanna.

Senaste person som ringde dig: Johanna.

Vad drack du senast: hm, jag drack något för ett par timmar sedan men vetifan vad det va,

Vill du ha barn: någon gång vill jag väl det.

Längtar du till din nästa födelsedag: JA! inte långt kvar nu :D

Har rakat dina ben någon gång: hah ja?

Är du sugen på något nu: Konstigt nog, nej.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga.

Använder du hudkräm: yes i do,

Micro-pop eller poppa själv: har typ aldrig poppat själv så micro-pop blir det nog,.

Brukar du baka: jorå det händer.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: det rullar på. nä, men jag ska inte klaga.

Vilken låt lyssnade du senast på: Goodbye - Fly Project

Har någon annan sovit i din säng inatt: nej, inte vad jag har märkt..

Vad tycker du är äckligt: småkryp och rotmos.


Kommentarer
Postat av: Johanna

IIHHIIII JAG NÄMNS, JAG NÄMNS :D <3

2011-12-19 @ 21:18:49
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Joline

haha fyller du snart ? :D

2011-12-19 @ 21:59:03
URL: http://jolines.myshowroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback